Odpowiedzi

2010-04-07T20:07:41+02:00
Mocz pierwotny Mocz ostateczny

Krwinki: brak brak

białko: brak brak

mocznik: obecny obecny

glukoza: obecna brak

aminkokwasy: Obecne brak

Sód: obecny obecny

sulfonaminy: brak obecne

ośrodek wydalniczy znajduje sie w części krzyżowej rdzenia kręgowego :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:20:36+02:00
Ośrodek wydalniczy jest w części krzyżowej rdzenia kręgowego.

Mocz pierwotny zawiera : wodę, sole mineralne, glukozę , erytrocyty, związki azotowe

Mocz ostateczny zawiera ; wodę ( ale w mniejszej ilości), sole mineralne i związki azotowe..

Wszystko z podręcznika.. na 100 % jest dobrze..

pozdrawiam :)
11 4 11