Odpowiedzi

2010-04-07T19:58:06+02:00
Miłość
wiara
szczęście
uczucia
prawda
życie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:06:03+02:00
Konkretny przykład:
rodzina - "Harry Potter" ( był bogaty, miał przyjaciół, ale bardzo brakowało mu rodziny, za którą mógłby dać bardzo wiele, pragnął jej całym sercem)
miłość - " Mały Książe" ( miał róże , którą bardzo kochał, pomimo jej wad i wrócił na planetę, bo bardzo za nią tęsknił i nie mógł bez niej żyć, była dla niego najważniejsza)
przyjaźń - podaj przykład ze swojego życia ( np. ktoś tam miał wypadek, wszyscy się od niego odwrócili, bo został niepełnosprawnym, jednak jeden prawdziwy przyjaciel go nie opuścił i trwał przy nim dalej, mimo jego kalectwa ) xd
2 5 2