Odpowiedzi

2010-04-07T20:01:02+02:00
Kiedy byłam mała, strasznie bałam się pająków. Nie przerażału mnie od zawsze, tylko odkąd moja siostra zaczęłamnie nimi straszyć. Kiedy schodziłam po schodach, mówiła że mnie zjedzą. Jeszcze zdarzył się dziwny przypadek i "zjadłam pająka" kiedy spałam. Dowiedziałam się że to pająk kiedy zwymiotowałam go na pościel. Nie wiem co innego wymyśleć, przykro mi ale mam nadzieje że to ci pomoże (;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:03:58+02:00
W dzieciństwie bardzo bałam się ciemności. Nie mogłam wyjść na dwór po zmroku bo strasznie sie bałam. Jak budziłam się w nocy także nie mogłam wyjść po ciemku do łazienki. Zdarzało się, że budziłam się w nocy, a w pokoju było ciemno. Zlewał mnie pot, a później lód. I tak na przemian. Moja wyobraźnia już działała i w oczach widziałam dziwne stworzenia plamki, białe duchy. Każdy szelest i ruch był czymś przerażającym, a umysł wymyślał dziwne straszne historie. Nie wiedziałam jak sobie mam z tym poradzić. W końcu postanowiłam, że będę ciągle po trochu przyzwyczajała się do ciemności. I dałam rade. Wkońcu jestem wolna i nie boje sie ciemności