Odpowiedzi

2010-04-07T20:09:20+02:00
Imię i nazwisko Miejscowość data
adres zamieszkania i
ewentualnie nr telefonu

PODANIE
W podaniu proszę o przyjęcie wonotariusza do schroniska na okres wakacji. Jestem niedoświadczonym wonotariuszem i pragnę poszerzać swoją wiedzę w tym kierunku. Moja praca zaczęła by się 28 czerwca a zakończyła 25 sierpnia. Godziny pracy nie mają znaczenia gdyż nie mam żadnych planów na wakacje. Bardzo proszę o możliwie szybką odpowiedź.

Z wyrazami szacunku
Czytelny podpis
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:18:47+02:00
miejscowosc , data
imie nazwisko
adres


Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjecie mnie jako wolontariusza w Państwa schronisku. Moim zdaniem jestem bardzo dobrym kantydatem, podiadam doświadczenie w opiece nad zwierzętami, ponieważ mam psa i kota.
Jestem osbą spokojną, umiem opiekować sie zwierzętami a ponadto bardzo je lubie. Praca w Pańskim schronisku pozwoliłaby mi rozwijać swoje umiejetności a także pomogłaby mi realizować moje marzenia, gdyż wybieram się na studia wterenaryjne, więc praca w schronisku pozwoliłaby mi zdobyć jeszcze wieksze doświadczenie.
Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby

z poważaniem
podpis
2 5 2