Odpowiedzi

2010-04-07T20:08:46+02:00
H) a= 2V/t²
i) P= abc/ 4R
2.
x=P/ab
x=Rb/a
x=a/Sb
x=1/Tab
x=2t-y/3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:14:44+02:00
1
a)
v = at²/2 /*2
2v = at² / : t²
2v/t² = a
b)
R=abc/4P /*4
4R = abcP /:abc
4R/abc =P

2
a)
P= abx /:ab
P/ab =x
b)
R=ax/b /*b
Rb=ax /:x
Rb/x =a
c)
S=a/bx / * bx
Sbx=a /: Sb
x=a/Sb
d)
T=1/abx /*abx
Tabx=1 /:Tab
x=1/Tab
e)
y=2t-3x /+3x
y+3x=2t /:y
3x=2t/y /:3
x=2t/y/3


2010-04-07T20:17:25+02:00
1.
h) v = at²/2 ; a
v=at²/*2
v2=at²
v2/t²=a

i) R = abc/4P ; P
R=abc/4P /*4P
R4P=abc /:RP
4=abc/RP

2.
a) P=abx /:ab
P/ab= x

b) R=ax/b /*b
Rb=ax /:a
Rb/a=x
c) S=a/bx /*bx
Sbx=a /:Sb
x=a/sb
d) T=1/abx /*abx
Tabx=1 /:Tab
x=1/ Tab
e) y=2t-3x /3x
y+3x=2t /y
3x=2t-y /:3
x= 2t-y/3



1 4 1