Odpowiedzi

2010-04-07T20:06:33+02:00
Czynniki klimatyczny, czynniki ekologiczny, czynniki edaficzne, czynniki biotyczne, wysokość
1 1 1
2010-04-07T20:08:32+02:00
-czynniki klimatyczny
-wysokość
-czynniki ekologiczny
-czynniki edaficzne
-czynniki biotyczne
-Kompleksowe działanie czynników
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:52:07+02:00
*czynnik klimatyczny
*czynnik ekologiczny
*czynnik edaficzne
*czynnik biotyczne
4 4 4