Mam proźbe, otoz omieneło mnie kilka ostatnich lekcji i nie mam zielonego pojecia co zrobic w zadaniu domowym, Czy jest jakas osoba ktora mogła by to mi wytłumaczyc chociaz jakos w skroconej wersji :D i w sumie z gory dziekuje za zrobienie :D

Zbior i podzbior. Działania na zbiorach.

Wiedzac ze : A={0,1,2,3,4}, B={3,4,5,6}, C={0,1,2,3,4,5,6}, oblicz

a) A∨B b) A∧B c) A∨B∨C

te trojkaty to takie połkola, nie ma ich tutaj, mysle ze wiecie o co chodzi ;p

3

Odpowiedzi

2009-11-02T19:34:20+01:00
AvB=(0,1,2,3,4,5,6)AvB to zn A w sumię z B
A∧B=(0,1,2,4) to znaczy A różne od B
AvBvC=(0,1,2,3,4,5,6,)
2009-11-02T19:34:58+01:00
A) (0,1,2,3,4,5,6)
b) (3,4)
c) (0,1,2,3,4,5,6)


a^b to jest czesc wspólna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:37:06+01:00
Hehe :D no to to są zbiory z pewnymi elementami.

V - oznacza sumę zbiorów, dodajemy elementy
∧ - to iloczyn zbiorów, czyli część wspólna (te same elementy)

no to

a) A∨B = {0,1,2,3,4,5,6}
b) A∧B = {3,4}
c) A∨B∨C = {0,1,2,3,4,5,6}