Odpowiedzi

2010-04-07T20:08:34+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
F=1/T [1/s=1Hz]
f=1/T | *T
f * T==1 | :f
T=1/f [1/1/s= 1*s=1s]


To 1/1/s to są to ułamek 1 kreska ułamkowa 1 kreska ulamkowa s
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:09:20+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
T= 2π √l÷√g
gdzie T jest to okres drgań ,
l to długość wahadła,
g przyśpieszenie ziemskie

lub

T= t /n
gdzie t jest to czas trwania drgania
n jest to liczba drgań
11 2 11