Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:15:22+02:00
1.Przybycie Zbyszka do gospody "pod Lutym turem"
2.Głęboka Miłość Zbyszka do Danusi
3.Próba zaatakowania posła krzyżackiego
4.Schwytanie i uwięzenie Zbyszka
5.Nieudane ocalenie
6.Danusia ocala Zbyszka
7.Spotkanie Zbyszka z Jurandem
8.Uczucie milosne Jagienki do Zbyszka
9.Zbyszko wyjeżdża do Danusi, na Mazowsze
10.Polowanie i wypadek Zbyszka
11.Pasowanie na rycerza
12.Ślub Zbyszka z Danusią
13.Pojedynek Zbyszka z Rotgierem
14.Walka Zbyszka z Krzyżakami na Żmudzi
15.Śmierć Danusi, żony Zbyszka
16.Spotkanie Jagienki i Zbyszka
17.Wyjazd Zbyszka wraz z poselstwem polskim do Malborka
18.Kolejny udział Zbyszka w walkach z Krzyżakami na Żmudzi
19.Przygotowywania do ślubu
20.Wesele Zbyszka i Jagienki
21.Szczegółowe przygotywywania do wojny
22.Bitwa pod Grunwaldem
23.Powrót Zbyszka wraz z Maćkiem do Bogdańca


(:
2010-04-07T20:27:35+02:00
1. Spotkanie w tyneckiej gospodzie.
2. Poznanie w karczmie Danusi.
3. Zakochanie się Zbyszka w Danusi
4. Złożenie ślubowania Danusi przed księżną.
5. Napad Zbyszka na posła krzyżackiego.
6. Surowy wyrok królewski - skazanie na śmierć.
7. Ocalenie Zbyszka przez Danusię.
8. Poznanie Jagienki.
9. Wyjazd Zbyszka na Mazowsze.
10. Spotkanie z księżną Anną i Danusią.
11. Ślub Zbyszka i Danuśki.
12.Poszukiwania Danuśki przez Zbyszka.
13. Odnalezienie więzionej przez Zygfryda Danusi.
14. Pogrążenie Zbyszka w żałobie po śmierci Danusi.
15. Spotkanie Zbyszka i Jagienki na dworze księżnej Anny Danuty.
16. Zbyszko z poselstwem w Malborku.
17. Spotkanie w Malborku Zbyszka z Maćkiem.
18. Ślub Zbyszka i Jagienki.
19. Zbyszko zostaje ojcem.
20.Powrót do Bogdańca.