Odpowiedzi

2010-04-07T20:11:14+02:00
2010-04-07T20:12:03+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:12:48+02:00
Oczywiście, że tak. Kochanowski to typowy przykład humanisty. Jego życiorys jest właśnie przykładem życia renesansowego humanisty. Kochanowski studiuje, podróżuje, żyje na dworze po czym przeprowadza się na wieś. To Kochanowski wprowadził fraszkę do j. polskiego. Fraszka wywodzi się z utworów antycznych. Kochanowski utrwalił wzorzec, z którego korzystali inni poeci.