Ułóż historyjkę z związkami wyrazowymi podanym niżej i zatytułuj opowieść jednym z frazeologizmów. (od 5 do 6 zdań)
frazeologizmy :
-patrzeć przez różowe okulary
-spisać coś na straty
-być skazanym na samego siebie
-stać na rozdrożu

2

Odpowiedzi

2009-11-02T19:42:53+01:00
Chciałabym patrzyć na świat przez różowe okulary , widzieć wszystko w tym odcieniu by móc zapomnieć o trudnych chwilach.
Spisać coś na straty aby zapaść w trudne chwile,
Nie chcę być skazana na samego siebie ! tyle przecież przyjaciół wokół chcę z nimi dzielić moje życie .
Stać na rozdrożu, patrzyć w otchłań , zastanowić się nad życiem , zastanowić się co dalej, chcieć aby wszystko było jak w raju i znikły zakłopotania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:58:07+01:00
Na życie patrze przez różowe okulary.Kiedy widzę że nie jest cos warte mojej uwagi spisuje to na straty.Kiedy nie ma nikogo obok mnie wiem że jestem skazana na siebie samego.A kiedy ma ważną decyzje do podjęcia stoję na rozdrożu dróg.Dlatego myślę że życie jest piękne.
3 3 3