Odpowiedzi

2009-11-02T20:04:16+01:00
A.Fińska
B.Botnicka
C.Ryska
D.Gdańska
E.Kilońska

1.Wlk. Bełt
2.Mł. Bełt
3.Sund
4.Kattegat
5.Skagerrak

I.Rugia
II.Uznam
III.Bornholm
IV.Visby
V.Hiuma
VI.Sarema
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:40:05+01:00
A. Zatoka Fińska
B. Zatoka Botnicka
C. Zatoka Ryska
D. Zatoka Gdańska

1. Wielki Bełt
2. Mały Bełt
3. Sund
4. Kattegat
5. Skagerrak

I Uznam
II Wolin
III Bornholm
IV Sarema
V Hiuma
VI Gotlandia
50 3 50