Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:19:49+02:00
Panie Boże, proszę Cię o jedność wszystkich chrześcijan. Chciałabym, aby każdy Twój wyznawca cieszył się Twoją łaską teraz i w chwili sądu ostatecznego, aby chrześcijanie mogli być z Tobą po śmierci oraz cieszyć się życiem doczesnym i wiecznym. Amen.
11 3 11
2010-04-07T20:20:52+02:00
Modlitwa o pokój na świecie

Panie Boże niech twa łaska zawsze silna broni granic Warszawy, Krakowa i Wilna. Dopomagaj nam miłością i sprzyjaj twoją uczciwością.
Sprawiedliwość niech twa będzie zawsze i wszędzie. Rano, wieczór, we dnie, w nocy bądź nam zawsze przy pomocy. Strzeż dusz ciała naszego i zaprowadź nas do żywota wiecznego.
Amen
6 4 6
2010-04-07T20:41:20+02:00
Zdrowawas mario i intencja w ktorej sie modlisz.
8 1 8