Mam takie pytanie... bardziej do tych co znają się na tańcu nowoczesnym i choreografach! Czy nie wiecie może jak się nazywa choreograf do tańca get sexy SUGABEBS. Nazywa się chyba na literę M. Bardzo proszę o podanie mi tego choreografa lub strony internetowej gdzie bede mogła zobaczyć ten taniec :)

3

Odpowiedzi

2010-04-07T20:27:54+02:00
Matěj Kubec jak sie nie myle .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:46:22+02:00
To Matej Kubec tak pisze na stronie internetowej wpisz sobie w goglach i ci wyskoczy. MAM NADZIEJE ZE POMOGLAM. LICZE NA NAJ
1 4 1
2010-04-07T20:48:20+02:00