Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:24:31+02:00
1.2(13-x)-9=1
26-2x-9=1
-2x=1-26+9
-2x=-16/:(-2)
x=8

2.0,2 x +0,3=1,3
0,2x=1,3-0,3
0,2x=1/:0,2
x=5

3.7(y+3)=5y+2+2y
7y+21=5y+2+2y
7y-7y=2-21
0=-19 "=" ma być przekreślone

4.1/2 y +3=7
1/2y=7-3
1/2y=4/:1/2
y=8

5.2a2 +7=a(1+2a)
2a2+7=a+2a2
2a2-2a2-a=-7
-a=-1/:(-1)
a=1

6.3y+4/4=1/2 y+1 /*4
3y+4=2y+4
3y-2y=4-4
y=0


licze na maxa;))
pozdrawiam: mis001;********
2010-04-07T20:24:43+02:00
1.2(13-x)-9=1
26-2x-9=1
-2x=1-26+9
-2x=-16 |:(-2)
x=8

2.0,2 x +0,3=1,3 |*10
2x+3=13
2x=13-3
2x=10 |:2
x=5

3.7(y+3)=5y+2+2y
7y+21=5y+2+2y
7y-5y-2y=2-21
0=-19
równanie sprzeczne

4.jedna druga y +3=7 |*2
y+6=14
y=14-6
y=8

5.2a kwadrat +7=a(1+2a)
2a2+7=a+2a2
2a2-a-2a2=-7
-a=-7 |*(-1)
a=7

6.3y+4 nad 4=jedna druga y+1
co to znaczy 4 nad 4?
2010-04-07T20:31:10+02:00
26-2x-9=1
26-9-1=-2x
16=-2x/(-2)
-8=x

2)0,2x=1,3-0,3
0,2x=1/0,2
x=5

3)7y+21=5y+2+2y
7y-5y-2y=-21+2
y=-19

4)jedna druga y=7-3
jedna druga y=4/jedna druga
y=8

5)2a kwadrat +7=a(1+2a)
2a kwadrat+7=a+2a kwadrat
2a=7/2
a=3,5