Odpowiedzi

2010-04-07T20:21:18+02:00
1) Daje mi spokoj
2) czyste sumienie
3)czuję się dobrze
4) czuje się spokojnie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:22:03+02:00
Dla mnie sakrament pokuty i pojednania to przede wszystkim moja wewnętrzna,prywatna rozmowa z Bogiem i żal za popełnione grzechy. Wyznaje się wtedy wszystko czego żałujemy i co staramy się naprawić. Po tym sakramencie czuje się ulgę w sercu, że grzechy zastały odpuszczone i że Jezus już ich nie pamięta.

1 5 1
2010-04-07T20:23:07+02:00
Sakrament spowiedzi jest po to żeby oczyścić dusze wiedz możesz napisać ze to jest sakrament od boga który daje ci jego przebaczenie przez księdza ze uspokaja twoja dusze i ze uwalnia cie od nie potrzebnego poczucia winy ze zrobiłaś coś przeciwko bogu no i ogułem ze to jest jeden z najważniejszych sakramentów
1 5 1