Odpowiedzi

2010-04-07T20:32:31+02:00
1)
P= 1/2 pxq

p=4
q= 4√3
P=1/2 x 4 x 4√3= 8√3
2)
1/2 ah=150
1/2 x 15x h= 150 /x2
15h=300
h= 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:39:43+02:00
1.
a=4cm
e=4cm
f=4√3cm

P= e ∙ f / 2
P= 4∙4√3/2
P= 8√3cm kwadratowych
Odp: Pole wynosi 8√3cm kwadratowych.

2.
P=150cm kwadratowych
a=15cm
P=a*h/2 /*2
2P-a*h /:a
2P/a=h
2*150/15=h
300/15=h
h= 20
Odp.: Dł. wysokiści wynosi 20cm.
3 5 3