Przyjdzcie do mnie wszyscy, którzy utrudzeni jestescie, a ja Was pokrzepie.” Jak pomóc potrzebującym? Szansa jest zawsze. - to jest temat prezentacji na lekcję.....jak na razie mam pustkę w głowie....moze ktos ma jakis pomysł na prezentację??

2

Odpowiedzi

2010-04-09T17:05:35+02:00
Ja mam pomysł , możesz wykorzystać to co ci teraz napiszę , jeśli ci się spodoba i o to chodziło . Pozdrawiam :*.

Zawsze mamy szanse spełnić dobry uczynek , zawsze mamy szansy okazać pomoc tym którzy tego najbardziej potrzebują . I nie ważne jest to kim są te osoby , lecz ważne czego od nas oczekują ,potrzebują pomocy jak im pomóc co zrobić by poczuli się doceniani ? . Dla osób potrzebujących wszystko co uczynimy będzie ważne i będzie przez nich docenione . Zawsze starajmy się chociaż wesołym duchem uśmiechnąć się do nich , bo oni tego najbardziej potrzebują , wesołego ducha , zdrowia , okazanej im miłości i szacunku .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:05:19+02:00
Mój pomysł.
1.Jako pierwszy slajd w np. Office daj tytuł :
Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy utrudzeni jesteście, a ja Was pokrzepię.
2.potem ściągnij z internetu jakiś obrazek z [ nie jestem pewna czy taki będzie, ale jeśli tak to] Sakramentem Komunii Świętej.
3. Potem możesz wprowadzić historię Matki Teresy Z Kalkuty [ ściągnij z internetu ]
4. Pościągaj jakieś obrazki pod hasłem : pomoc, bratnia dłoń itp.
5. Wstaw cytaty innych poetów :
"Człowiek oczekuje pomocy od bliźnich, potrzebuje jej, albowiem dopiero wtedy, gdy wytkną mu jego grzechy, dojrzy je wyraźniej" Mikołaj Gogol
"Bóg sam może świat zniszczyć i drugi raz wystawić, a bez naszej pomocy nie może nas zbawić." Adam Mickiewicz
8. W ostatnim slajdzie napisz " Szansa na pomoc innym jest zawsze."
9. Jak chcesz to podczas prezentacji możesz dołączyć grę gitary lub jakąś chrześcijańską melodię.