Odpowiedzi

2010-04-07T20:45:42+02:00
Rozgrzewające
różnego rodzaju cwiczenia w truchcie, biegu, w truchcie mozna "zbierac grzybki", wyskoki, przysiady na sygnał, wymachy, skrety tulowia
rozciągające
to różnego rodzaju skłony; dotykanie stóp na siedząco z wyprostowanymi nogami; ja z tej stronki brałam takie ćwiczenia http://www.fight-club.pl/art/13/%C4%86wiczenia_rozci%C4%85gaj%C4%85ce_-_rozci%C4%85ganie
wzmacniające
no to np pompki, przysiady, brzuszki, podciąganie na drążku, prostowanie ramion na wyciągu, zginanie kolan pod klatke piersiową w zwisie ewentualnie jeżdzenie na rowerze :)
rozluźniające
to różnego rodzaju skręty tułowia, głowy, kostek u nóg,łopatek,ramion, nadgarstków, potrząsanie rękami nogami
to tak po krótce :)
2010-04-07T21:05:30+02:00
Ćwiczenia rozciagajace;
1. Stajesz w rozkroku i skłon do nogi lewej, środka i prawej.
2. Siad płotkarski - skłony do nogui wyprostowanej i lezenie.
3. Stajesz przy drabince, kładziesz noge na szczeblu na wyskości biodra i robisz skłony do obydwóch nog.
4. Siedzisz w siadzie prostym i robisz skłon do nóg i trzymasz np. 5 sekund.
5. Klekasz, kładziesz rece na brzuchu i odchylasz sie do tyłu jak najbardziej i wracasz.
6.Wypady.
7.Wymachy nóg.
8. Siedzisz i masz stykajace sie stopy i starasz sie dotknac kolanami ziemii - motylek.
9. robisz wypad i odwracasz sie o 90 stopni i jak jestes juz w tej pozycji to przechodzisz sobie tak z nogi na noge.
10. Siedzisz tyłem do drabinek, podnosisz rece do góry i łapiesz szczebelek, nastepnie podkurczasz nogi i z tej pozycji próbujesz wstać nie puszczając sie drabinki taki jakby mstek.

ćwiczenia wzmacniajace:
1.Brzuszki
2. Leżysz unosisz nogi lekko nad ziemie i robisz nozyce w powietrzu.
3. Siedzisz w siadzie prostym i unosisz nogi nad podłge.
4.Pompki.


Ćwiczenia rozgrzewające:
1. bieg
2. przeplatanka
3. podskoki
4. Skip a b c .
5. berek.

Ćwiczenia rozluźniające:
1. lezenie na plecach ręce za siebie i sie wyciagamy.
2 . odchylenie do tyłu.