Która z następujących liczb jest największa a która najmniejsza zapisać po kolei

a) minus 7kreska ułamkowa trzy dwunaste

b) jedna cała kreska ułamkowa dwie trzecie

c) minus -3

d) 40

e) minus -120

f) minus jedna szósta

g) 8

h) 15,6

i) minus -0,205

3

Odpowiedzi

2010-04-07T20:34:30+02:00
40 15,6 8 jedna cała kreska ułamkowa dwie trzecie -0,205 minus jedna szósta -3 minus 7kreska ułamkowa trzy dwunaste -120
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:37:36+02:00
40; 15,6 ; 8 ; 1 2/3 ;-0,205; -1/6; -3 ; -7 3/12 ; -120
1 5 1
2010-04-07T20:38:52+02:00