Odpowiedzi

2010-04-07T20:47:28+02:00
Mam ten sam problem ;p
Życzę jutro szczęścia, bo piszesz sprawdzian jesli się nie mylę ;)?
Ja też...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:52:42+02:00
Skala 1:100000
na mapie w terenie
1cm -------1cm×100000-------- 1cm×100000=100000cm=
1000m=1km
2cm -------2cm×1-------------- 2cm×1=2km

[powtórz sobie jednostki, to będzie łatwe.]

skala 1:10000
na mapie w terenie
1cm --------1cm×10000------- 1cm×10000=10000cm=
100m
[postaraj się.]

najczęściej jest ogłoszenie, lub zaproszenie i list lub opowiadanie. z matematyki to pewnie ułamki dziesiętne i zwykłe i zadania tekstowe.

mam nadzieję, że pomogłam.:]
1 5 1