Odpowiedzi

2010-04-07T20:37:45+02:00
Zobacz czy dobrze podałaś mail do kogo chcesz wysłać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:39:22+02:00
Przepełnioną skrzynka Lub zły adres. Tak list nie doszedł :)
2010-04-07T20:40:57+02:00
Nie przetlumacze ci tego doslownie, ale to znaczy mniej wiecej"e-mail wrócił.zobacz kopie [zawiedziony(1)]"

jak wysylasz list to sobie zaznacz zapisz w wysylanych.
jesli sie skonczy wysylac to zobacz czy napewno doszedl.

moze wysylasz za duzy e-mail, w sensie, ze jest za duzo załączników np. za dużo zdjęc.

sprawdz to. mam nadzieje,ze pomoglam.