Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:41:30+02:00
Wzór CV

CURRICULUM VITAE

Dane osobowe:

Imię i nazwisko: Jan Kowalski
Data urodzenia: 11styczeń 1981
Adres zamieszkania: ul. Polska 11, 00-001 Warszawa
Telefon: 0 555 55 55 55 0 555 55 55 55
Adres e-mail [email protected]



Wykształcenie:

2007 -
studia MBA na Uniwersytecie Szczecińskim,
1999-2004
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, dyplom magistra z oceną 5.0,

Doświadczenie zawodowe:

Od III 2006
Bank PKO S.A. - stanowisko: Specjalista ds. analiz finansowych.
Obowiązki: Przygotowywanie danych finansowych firmy do comiesięcznego raportu o stanie finansów.
I 2004 - I 2006
Modena sp. z o.o. - firma branży spożywczej. Praca w dziale księgowości. Obowiązki: Przygotowywanie raportów dla zarządu firmy o stanie finansów firmy. Kontrola i analiza danych dotyczących sprzedaży produktów.
II 2003 - II 2004
Kora S.A. - firma branży kosmetycznej.
Praktyka w charakterze asystenta kierownika sprzedaży. Obowiązki: Pomoc w bieżących pracach działu sprzedaży.

Działalność dodatkowa:
2000-2002
Przewodniczący AISEC.

Języki obce:
Język angielski - biegle, FCE,
Język rosyjski - słabo,

Inne umiejętności:
Obsługa komputera:
Pakiet MS Office, programy graficzne Corel,
Kursy:
Asertywność w pracy,
Prawo jazdy:
kat. B

Zainteresowania:
Siatkówka, bieganie, taniec towarzyski.
2010-04-07T20:47:15+02:00
Curriculum Vitae
Dane personalne
imię i nazwisko
data i miejsce urodzenia
adres zamieszkania
telefon
e-mail
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
Wykształcenie
ukończone szkoły,
odbyte kursy i szkolenia
(z podaniem dat) .............................................................
.............................................................
Praktyki
(gdzie i kiedy, jaki charakter) .............................................................
.............................................................
Doświadczenie zawodowe
(nazwa firmy i stanowisko, na którym pracowaliśmy oraz krótki opis obowiązków i osiągnięć, daty) .............................................................
.............................................................
.............................................................
Umiejętności .............................................................
.............................................................
Znajomość języków obcych
(podanie stopnia opanowania) .............................................................
.............................................................
Obsługa komputera
(programy) .............................................................
.............................................................
Dodatkowe umiejętności
(to co może być przydatne w pracy) .............................................................
.............................................................
Zainteresowania, hobby
(Spróbuj umieścić nie typowe zainteresowania takie jak np. naprawa Fiata 126p, hodowla ślimaków. TYLKO PRAWDZIWE ZAINTERESOWANIA) .............................................................
.............................................................
.............................................................
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)."