Na podstawie podanych informacji sformułuj przepis.wykorzystaj czasowniki podane niżej:
zagotować , rozpuścić , umyć , dodać , poczekać

składniki:
2 opakowania galaretki owocowej
1/2 kg świeżych lub mrożonych truskawek

do wykonania potrzebne są:
większe naczynie
sitko
łyżka
czajnik


i mysle ze tu teraz trzeba napisac jak to cos przygotowac.
trzeba samemu wymyslic jakis przepis

dam naj pierwszej osobie która napisze bezbłędnie!!!

3

Odpowiedzi

2010-04-07T20:43:39+02:00
Zagotować wodę w czajniku.Rozpuścić w większym naczyniu dwie galaretki mieszając łyżką.Umyć truskawki osuszyć je na sitku i dodać do galaretki.poczekać aż ostygnie.Smacznego!!!
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T20:43:59+02:00
Przygotuj:
- 2 opakowania galaretki owocowej
- 0,5 kg świeżych (ewentualnie mrożonych truskawek)
- większe naczynie
- sitko
- łyżkę
- czajnik

Zagotuj wodę w czajniku. W międzyczasie włóż do sitka truskawki i umyj je. Gdy wrzątek będzie gotowy rozpuść w nim proszek z opakowań galaretki. Gdy trochę stężeje dodaj truskawki. Włóż galaretkę do lodówki i poczekaj. Po godzinie będzie gotowa. Wspaniale smakuje na zimno, można dodać np. bitej śmietany.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:46:22+02:00

PRZEPIS NA GALARETKĘ Z TRUSKAWKAMI
Najpierw umyć na sitku pod wodą 1/2 kg świeżych truskawek, LUB POCZEKAĆ AŻ MROŻONE SIĘ rozmrożą,nastepnie zagotować w czajniku wodę. W większych naczyniu rozpuścić 2 opakowania galaretki owocowej,mieszając wciąż łyżką. Następnie dodać truskawki, poczekac ,aż galaretka ostygnie i wstawić ja do lodówki.Po 1,5 godzinie galeratka będzie gotowa. Mozna przystroic ją bita śmietaną..


SMACZNEGO!!!!

pozdr i liczę na naj :)
11 2 11