Prosze o obliczenia

1.kopa to 60 sztuk a mendel to 15 sztuk . Kopa jest większa od mendla o :

a) o 4%
b) o 400%
c) o 300%
d) o 40%

2.Pani Ania zarabiała 1600zl a pop pól roku podwyższono jej pensje i zarabiała 1700zl o ile procent wzrosły zarobki pani ani

a.ok 10%
b.6,25%
c.ok 5,9%
d.1/16%

3.Dyrektor firmy CIUT porównywał wyniki swojej firmy w I i II kwartale tego roku z rysunku wynika zew porównaniu z I kwartałem a zysk w II kwartale wzrósł o :

100%
50%
25%
2,5%

zyski firmy ciut w tys. zł
I kwartał - 200
II kwartał - 205

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T19:50:19+01:00
1)
15 - 100%
60 - x%

x = 100×60/15= 400
odp by

2)
1600 - 100%
100 - x%
x=100×100/1600= 6.25
odp. by

3)
200 - 100%
5 - x%
x=5×100/200 = 2,5%

odp. cy
5 4 5
2009-11-02T21:20:07+01:00
60:15%=400%
zad.2
1700-1600 =100 zł
100 :1600=6,25 %
zad.3
205-200=5
5:200=2,5%