Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:46:04+02:00
A) 120 / 3 = 40 zł
120 - 40 = 80 zł
b)
120/4 = 30
30 zł , 90 zł
c) 120 / 6 = 20
20 zł , 100 zł
d) 120 / 5 = 24
48 zł , 72 zł
e) 120 / 12 = 10
50 zł i 70 zł
f) 120 / 20 = 6
54 zł , 66zł
2 1 2
2010-04-07T20:47:49+02:00
A) 120 : 3 = 40
40 zł i 80 zł
b)
120: 4 = 30
30 zł i 90 zł
c) 120 : 6 = 20
20 zł i 100 zł
d) 120 : 5 = 24
48 zł i 72 zł
e) 120 : 12 = 10
50 zł i 70 zł
f) 120 : 20 = 6
54 zł i 66zł
2 3 2