Odpowiedzi

2010-04-07T20:44:07+02:00
Trzeba - 2 długopisy z niebieskim wkładem,ołówek,gumka
Nie można - wszelkiego rodzaju pić,napoji.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:44:30+02:00
Musisz zabrać czarny długopis,ołowek,gumkę,ekierkę,kątomierz,linijkę,cyrkiel.
Nie możesz brać żadnych karteczek,komórki.
4 5 4
2010-04-07T20:46:40+02:00
Na test szóstoklasisty należy ze sobą wziąć :
-długopis
-ołowek
-gumkę
-przybory geometryczne
Na test szóstoklasisty nie należy ze sobą brać:
-ściągi
-książek
-kredek
1 5 1