Zad1
Uzupełnij tabelę //jak by co ćwiczenia 'Plus życia' zadanie 7
strona '41' proszę o pomoc proszę

Modyfikacja liści////Funkcja liści///////Przykład rośliny
.................... gromadzą wodę/ ................
.................... i substancje odżywcze/ kaktus
Liście wabiące ..................... .............
................... ................... Groch

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:47:46+02:00
Modyfikacja ( w kolumnie)
spichrzowe
ciernie
liście wabiące
czepne

funkcje liści ( 2 kolumna)
gromadzą wodę i substancje odzywcze
odstraszają zwierzęta
wabienie zwierząt zapylające kwiaty
przytwierdzanie łodygi do podłoża

przykłąd rośliny ( 3 kolumna)
cebula
kaktus
poisencja
groch
9 5 9
2010-04-07T20:50:29+02:00
Litopsy spichrzowe ,
gromadzą wodę ... ,
żywe kamienie i cebula


ciernie
ograniczaja parowanie wody
kaktus


liście...
zwracają uwagę zwierząt
gwiazda betlejemska


liście czepne
przytwierdzenie wiotkiej łodygi
groch
3 4 3