Ćw.4,str.62
Wybierając co drugą literę, odczytasz imiona i nazwiska największych polskich poetów złotego wieku.

JMAONTKIOFCBHEACNJOEWRSJKAIŁYOSKFIXM

Najwybitniejszymi polskimi poetami XVI wieku byli:
a)____________________
b)____________________

2

Odpowiedzi

2010-04-07T21:00:05+02:00
A) jan kochanowski
b)mikołaj rej
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:53:16+02:00
A)Jan Kochanowski
b)Mikołaj Rej
4 4 4