Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:48:38+02:00
1cm 3 - 250
5m=500cm
4m=400cm
3dm=30cm

500 x 400 x 30 = 6000000cm 3
6000000 x 250 = 1500000000


Odp: Pokój o wymiarach 5m x 4m x 3dm wypełni 1500000000 ziaren;)

Pozdrawiam;)
2010-04-07T20:50:12+02:00
500cm x 400cm x 30cm = 6000000cm(sześciennych)
6000000 x 250=1500000000
Odp. W pokoju o wymiarach 5m x 4m x 3dm zmieści się 1500000000 ziarenek piachu.