Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • HD2D
  • Początkujący
2009-11-02T19:54:39+01:00
Opowiadanie możesz przerobić wg. swoich potrzeb..

Miałem kiedyś kolegę który się nazywał Marcin. Nie lubiliśmy się za bardzo oraz nie spędzaliśmy ze sobą wolnego czasu. Lecz pamiętam ten dzień jak wczoraj, grałem sobie normalnie w piłkę na boisku,chyba źle stanąłem i coś stało mi się w nogę. Próbowałem sam dojść do domu ale nie miałem już siły i usiadłem na chodniku, właśnie wtedy Marcin zapytał co się stało i zaoferował mi swoją pomoc, miałem pewne wątpliwości czy mu zaufać ale cieszę się że tak zrobiłem. Dziś jest moim najlepszym przyjacielem, posiadamy do siebie bezgraniczne zaufanie i jesteśmy prawie nierozłączni..

24 3 24
2009-11-02T20:29:57+01:00
Kiedyś pisałam wypracowanie na podobny temat. Nie opamiętam dokładnie co tam było, ale może się na coś przyda. :)

Każda przyjaźń opiera się na zaufaniu i szczerości. Jednak, aby komuś zaufać musimy go dobrze poznać. Często bywa tak, że kiedy zawiedziemy się na bliskiej nam osobie, nie potrafimy zaufać nikomu innemu. Jest to dość bolesne, jednak nie powinno zburzyć naszej wiary w przyjaźń, zaufanie.
Ufając drugiej osobie, mamy w niej oparcie. Jesteśmy pewni, że nie wyjawi nikomu naszych tajemnic, i w każdej sytuacji nam pomoże.
Wiemy, że my możemy liczyć na przyjaciela, a przyjaciel na nas.
19 4 19