Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:52:44+02:00
krew / Substancja międzykomórkowa
- osocze
erytrocyty czyli, / (do krwi) leukocyty, / Płytki krwi
czerwone krwinki / czyli białe krwinki / udział w
( pod tym) krzepnieciu
transport tlenu... krwi


Mam nadzieje że pomogłam ;)) licze na naj
2010-04-07T20:54:11+02:00
Płytki krwi czyli trombocytu- udział w krzepnięciu krwi
krwinki czerwone czyli Erytrocyty- transport tlenu i subst. odżywczych
krwinki białe czyli leukocyty- obraniają organizm przed wirusami, bakteriami
2010-04-07T21:09:26+02:00
Substancja międzykomórkowa to osocze krwi

erytrocyty czyli krwinki czerwone transportują tlen i zawierają hemoglobine mają dwuwklesły kształt
Leukocyty krwinki białe funkcja ochronna zwalczaja drobnoustroje chorobotwórcze
trąbocyty płytki krwi biorą udział w procesie krzepnięcia