Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:51:37+02:00
1. Internet sprawia, że młodzież przestaje samodzielnie pracować, gdyż wszystkie (lub większośc) odpowiedzi znajduje w internecie.
2. Surfowanie po internecie wciąga, szczególnie różne gry, blogowanie itd. Młody człowiek zamyka się na wirtualny świat.
3. W internecie kryje się wiele niebiezpieczeństw, z których młode pokolenie nie zdaje sobie sprawy, np. pedofile.
:)
2 3 2
2010-04-07T20:51:42+02:00
Pozytywne(w sensie net jest dobry):
-dzięki internetowi komunikujemy się ze sobą nawet kiedy pogoda jest zła albo ktoś jest za granicą
-można poznać nowych ludzi
-pozwala rozszerzać wiedzę
negatywne:
-łatwo się uzależnić
-spędzamy nieświadomie dużo czasu
-można wpaść w "złe" towarzystwo
2 3 2
2010-04-07T20:53:24+02:00
1. Uzależniają się od niego, spędzając przed nim cały dzien, zamiast aktywnie spędzac czas.
2. Poznają ludzi którzy podają się za inne osoby i wynikają z tego pewne kłopoty( nowe znajomości, pedofilia)
3. Ludzie siedząc w internecie ilozują się od świata żywych, pochłaniają sie- ich całe życie, cały dzień toczy sie tylko wokół tego
2 5 2