Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:52:55+02:00
Boże dziękuję ci za to, iż zesłałeś na ziemię swego Syna Jedynego Jezusa Chrystusa, za którego wstawiennictwem możesz odkupić człowieka. Za jego śmierć krzyżową i zmartwychwstanie wybawił nas z grzechów oraz prowadzi nas do nieba czyli do zbawienie, a także pojednania z Bogiem Ojcem Panem Naszym. Amen.
15 3 15
2010-04-07T20:53:49+02:00
Panie Boże dziękuję Ci za dzieło jakiego dokonałeś, tu na ziemi. Oddając swe życie zbawiłeś całą ludzkość, ale i każdego mojego Brata i Siostrę z osobna. Zbawiając odkupiłeś także mnie, za co Ci z głębi mego serca dziękuję.
20 4 20
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T20:53:51+02:00
Boże!
Tyś zesłał swego Syna na ziemię,
wiedziałeś co się z nim stanie,
zrobiłeś to tylko dla nas!
Dzięki Ci Boże za walkę o nas,
Dzięki Ci za pamięć o nas
Dzięki Ci za przypomnienia o grzechu,
Jezu!
Tyś umarł na Krzyżu za nasze grzechy,
Tyś cierpiał, by odkupić nasze winy,
Tyś zstąpił z Niebios, by odkupić grzech pierworodny,
Dzięki Ci za możliwość zbawienia,
Ty ocaliłeś nas od wiecznego potępienia,
Dzięki Tobie osiągniemy zbawienie
i złączymy się z Bogiem na wieczność!
Składamy Ci dzięki!
8 3 8