Odpowiedzi

2010-04-07T20:57:54+02:00
1) 5 cm
2) pierwiastek z 50
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:03:38+02:00
1. z pitagorasa mozna c2=a2+b2
c2=42+62
c2=16+36
c2=52*{pierwiastek}
c=V52 (pierwiastek z 52)


2. takze z pitagorasa wzor na przekatna kwadratu aV2
a wiec tak trójkat równoramienny i 2 przyprostokatne 10:2=5cm
ten trójkat to 1/2 kwadratu wiec wystarczy tylko pitagoras
odpowiedz to 5V2(pięć pierwiastków z dwuch)
2 4 2