Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:07:53+01:00
0 4 8 12 16
| | | | | dni
------------------------
| | | | | gram
4 2 1 0,5 0,25


Początkowa masa pierwiastka wynosiła 4 g.

ps sorki, że tak zbite, ale tak się tylko wyświetla :(
Mam nadzieje, że pomogłam :P
2009-11-02T20:08:10+01:00
T1/2=4 dni
po 16 dniach - 0,25

Robisz sobie oś. Na dole piszesz 0, 4, 8, 12 i 16, a na górze nad tym odpowiednio 4, 2, 1, 0,5 i 0,25

Wynika z tego, że masa początkowa była równa 4g.
1 2 1