Do każdego gatunku rośliny napisz w jaki sposób są rozsiewane i jak są do tego przystosowane.
Oto te rośliny:
-mniszek lekarski
-klon zwyczajny
-łupin gajowy
-awokado właściwe
Oto przykład:
wiśnia- rozsiewane przez wiatr- przystosowanie: owoce czerwone

Jeśli ktoś zna sposób a nie zna przystosowania to niech napisze tylko to, i tak dostanie punkty.

za odp. wielkie dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:42:49+02:00
Mniszek lekarski-rozsiewanie przez wiatr przystosowanie-puch na owocazh
klon zwyczajny-rozsiewanie przez wiatr przystosowanie-skrzydełka
łupin gaowy-przez zwierzęta przystosowanie-rzepy
awokado właściwe-przez zwierzęta
2 4 2
2010-04-07T21:56:15+02:00
Mniszek lekarski rozsiewane przez wiatr, duza liczba nasion, lekkosc, lotnosc
klon rozsiewane przez wiatr i zwierzeta, duza ilosc nasion
awokado wlasciwe rozsiewane przez zwierzeta, gruby miasz

o lubianie nic nie wiem, licze na naj;)
4 2 4