Odpowiedzi

  • HD2D
  • Początkujący
2009-11-02T20:01:39+01:00
Jedyna rzecz jaka przychodzi mi na myśl w temacie co usunąłbym ze świata na literę n to zwykłe zwyczajne nic.
Mimo iż jest wiele innych rzeczy które przychodzą mi do głowy nie mogę wyobrazić sobie bez nich życia. I myślę że jeżeli ktoś usunąłby w ogóle jakąkolwiek rzecz na literę n pozostała by po niej pustka...

POZDRO
ps oczywiście to nic jest w przenośni
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:03:42+01:00
Gdybym mógł usunąć ze świata wszystko co chcę na literę n usunąłbym niemoc by wszyscy mogli zrobic to na co ich tak naprawdę stać,wymazałbym też wszystkie złe i dobre stwierdzeia np najgorszy,najlepszy ponieważ każdy jest w czymś dobry i każdy ma ukryty talent i wszyscy powinni być równi wymazałbym słowo niszczyciel by każdy zyl w zgodzie i pokoju a przedewszystkim niewolnictwo bo pomimo tego że mamy 21 wiek to na świecie wciąż są ludzie niewoleni żyjący w strasznych warunkach

więcej nie moge juz wymyśleć mam nadzieje że sie na coś przyda
2 3 2