Odpowiedzi

2010-04-07T21:12:47+02:00
Państwo położone w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim. Graniczy z Niemcami (na zachodzie), Czechami i Słowacją (na południu), Ukrainą i Białorusią (na wschodzie), na północnym wschodzie z Litwą oraz na północy z Rosją (obwód kaliningradzki). Ponadto polska granica wyłącznej strefy ekonomicznej na Bałtyku graniczy ze strefami Danii i Szwecji
2010-04-07T21:14:15+02:00
Polska leży w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim między 14°07' a 24°08' długości geograficznej wschodniej i między 49°00', a 54°50' szerokości geograficznej północnej. Graniczy z Niemcami, Czechami, Słowacją, Ukrainą, Litwą, Rosją i Białorusią. Na Bałtyku graniczy z Danią i Szwecją.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:15:39+02:00
Polska położona jest w Europie Środkowej, nad Morzem Bałtyckim, między 49°00', a 54°50' szerokości geograficznej północnej i między 14°07' a 24°08' długości geograficznej wschodniej.



Polska jest położona w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim. Graniczy z Niemcami (na zachodzie), Czechami, Słowacją (na południu), Ukrainą, Białorusią, Litwą (na wschodzie) i Rosją (obwodem kaliningradzkim, na północy), a poprzez granicę morską (granicę wyłącznej strefy ekonomicznej) z Danią oraz Szwecją.

;^*
:):):)