Proszę, pomóżcie !!!!!
Muszę napisać kilka haseł przestrzegających użytkowników komputerów przed koniem trojańskim.

Podpowiedź:
Koń trojański to program, który nadużywa zaufania użytkownika, wykonując bez jego wiedzy dodatkowe, szkodliwe czynności. Konie trojańskie często podszywają się pod pożyteczne programy, są trudne do wykrycia i mogą być poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa systemu.

:)

2

Odpowiedzi

2010-04-07T21:17:29+02:00
Jeżeli niechcecie żeby ten poważny wirus wkradł się do komputera miejcie antywirusy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:17:45+02:00
Uwaga na wirus Koń Trojański! Ściągnij antywirusa póki nie jest za późno!

Dbaj o swój komputer i chroń go przed Koniem Trojańskim!