Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:56:33+01:00
Z powodu stałych cyrkulacji powietrza (passatów) oraz ciepłych prądów morskich
5 5 5
2009-11-02T23:41:18+01:00
Wszystko spowodowane jest Pradami morskimi - Moze norweskie - cieply prad morski . Zatoka botnicka - nie ma dostepu do pradow morskich - jest czescia moza srodziemnego. Po za tym tam wystepuja bardzo ekstremalne warunki klimatyczne
3 2 3