Odpowiedzi

2010-04-07T21:19:16+02:00
Oto stoi zwawy synek, a ty masz coreczke, na nich zdajmy pojedynek, my walczmy o beczke.
Kto nie lyknie beczki miodu i zostanie frycem, niech sie zrzeknie praw do rodu, nie bedzie szlachcicem.
Niech przepadnie, kto nie lyknie, kto dzis geby skrzywi, kto poczciwy, z nami krzyknie: Niech zyja poczciwi.
Nigdy nie jest taka bieda, by nie wsparl brat brata, nie zmieni sie szlachcic w Zyda, choc w najdluzsze lata
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:47:46+02:00
Niby jestes zawsze a ciagle cie ubywa
prawie jak łza co splywa przy oku po szklance
gdyby nie ty planeta bylaby jak wszystkie inne
nie byloby lasow, kwiatow nie istnialoby zycie