Odpowiedzi

2010-04-07T21:21:27+02:00
Krajobraz tatrzański charakteryzuje się swymi górami . Są one bardzo wysokie oraz bardzo szpiczaste. Roślinność jest bardzo gęsta. Można zobaczyć pomiędzy tatrami Morskie oko.
to chyba tyle
PS> proszę o naj ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:37:31+02:00
Krajobraz ten charakteryzuje się licznymi skałkami , urwistymi szczytami , dolinami zawieszonymi , kotłami polodowcowymi jezior górskich np . Morskie Oko , Czarny Staw , stawy w Dolinie Pięciu Stawów , potokami , siklawami , dolinami z licznymi jaskiniami .
2 5 2