Odpowiedzi

2009-11-02T19:58:03+01:00
Też to miałam xdd

miłość,zdrowie,dobro .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:00:56+01:00
Humor uczciwośc miłośc wiara dusza bóg modlitwa dom praca rodzina przyjaciele pokarm
wartość - cos cennego w zyciu człowieka
tez miałem takie zadanie i miałem dobrze ;d
5 4 5
2009-11-02T20:01:05+01:00
Ja też to miałam
najważniejsze wartości:
a) miłość
b) dobro
c) szacunek
d) zdrowie
4 4 4