Odpowiedzi

2009-11-02T20:00:01+01:00
X - druga liczba
2x - pierwsza liczba
x+4 - trzecia liczba

x+2x+x+4 = 120
4x = 116 / : 4
x = 29 - druga liczba

2*29 = 58 - pierwsza liczba
29 + 4 = 33 - trzecia liczba
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:03:36+01:00
2x - pierwsza liczba
x - druga liczba
x+4 - trzecia liczba

2x+x+x+4=120
4x=120-4
4x=116 /÷5
x=29

pierwsza - 58
druga - 29
trzecia - 33

sprawdzenie:
58+29+33=120
7 3 7