Odpowiedzi

2010-04-07T21:40:04+02:00
X - liczba wszystkich pracowników
x=2/3x + 1/5x + 1+1+2
x=10/15+3/15+4
x-13/15=4
2/15x=4
1/15x=2
x=2*15
x=30
Odp.:Firma Klops zatrudnia 30 pracowników.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:52:06+02:00
⅔x-sprzedawcy
⅕-urzędnicy
4-sprzątaczka, dyrektor i dwóch zastępców dyrektora
x- liczba pracowników firmy
⅔x+⅕x+ 4=x |-⅔x
⅕x+4=x-⅔x |-⅕x
4=x-⅔x-⅕x
4=x-10/15x-3/15x
4= 2/15x |÷2/15
4×15/2=x
2×15=x
x=30
2010-04-07T22:15:58+02:00
X - liczba pracowników
x=2/3x + 1/5x + 1+1+2
x=10/15+3/15+4
x-13/15=4
2/15x=4
1/15x=2
x=2*15
x=30