Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T20:03:47+01:00
Srednia gęstość ciała ludzkiego jest równa gęstości wody, czyli 1000 kg/m3

ge= gestosc ciala
m=masa
V=objetosc

ge=m/V
Przeksztalcamy wzor i mamy:
V=ge*m

Podstawiasz swoja mace i wyliczasz objetosc.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:03:48+01:00
Zanurzyć się w zbiorniku z wodą, który ma podziałkę na ściankach. Potem obliczyć różnicę z wysokości wody na podziałce przed i po zanurzeniu :p

Jeśli masz tylko podać przykład jak to zrobić to ten wydaje mi się najrozsądniejszy. Jeśli chodzi o praktykę to przykład wyżej :]
5 4 5
2009-11-02T22:21:00+01:00
Na podstawie objętości wypartej wody po wejściu do zbiornika :) Może być wanna jeśli masz ją z miarką :D
Pozdro xD
1 3 1