Odpowiedzi

2010-04-07T21:52:31+02:00
Komisja przyznająca nagrody nobla( to ma być po lewej stronie) warszawa, 23.04.2010r( to ma być po prawej stronie)

Droga Pani Wisławo Szymborska!
Mamy zaszczyt poinformować Panią, iż została pani laureatką literackiej Nagrody Nobla!
Prosimy wstawić się dnia 05.05.2010r w Warszawie na ul.Kopernika w Sali Kongresowej w celu odbioru nagrody.
Serdecznie Pani gratulujemy!
Pozdrawiamy!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:57:32+02:00
Komitet Noblowski ma zaszczyt zawiadomić panią Wisławę Szymborską, iż została tegoroczną laureatką Międzynardowej Nagrody Nobla w dziedzinie literatury. Uroczysta Ceremonia Wręczenia Nagrody Nobla odbędzie się 10 grudnia w Sztokholmie, na którą serdecznie panią zapraszamy.

Mam nadzieję, że pomogłem, pozdrawiam :)