Odpowiedzi

2010-04-07T22:07:18+02:00
Powiedział to pan młody
czego dotyczyły to nie wiem :(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T22:08:34+02:00
Rozmawiają Ksiądz i Pan Młody.
Pan Młody chwali księdza. Ten jest mu za to wdzięczny, sam pochodzi ze wsi i dobrze czuje się na weselu wśród chłopów. Mówi ponadto, że „Są i tacy, co mną gardzą” – zewzględu na jego pochodzenie. Pan Młody jest przekonany, że księdzu zostanie przyznana godność kanonika o którą się stara. To nie jest jednak takie pewne gdyż decyzję podejmują szlachcice, a ksiądz jest z pochodzenie chłopem. Panna młoda nie zorientowana w temacie wtrąca „ciarachy (szlachcice) tworde, trza by stać i walić w morde.”