Odpowiedzi

2009-11-02T20:09:27+01:00
Jest takie miejsce w którym wszystko się mozę zdażyć .
Tym miejscem jest mój magiczny domek .

i dalej opisz co się w nim znajduje ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T20:11:13+01:00
W moim domu aż iskrzy od czarów i magii. Ale czary te działają tylko wtedy, gdy są rzucane w celu osiągnięcia czegoś dobrego. Nie mam czarodziejskiej latającej miotły, ani czarnego kota - nie jestem czarownicą. W moim domku magią jest miłość, dobroć i szacunek dla innych. Taka magia jest na wyciągnięcie ręki każdego ale potrzeba wielu lat, by się jej nauczyć, docenić ją i umieć wykorzystywać. Taka magia dla wielu osób wcale nie ma znamion magiczności, ale dla mnie - jest niezwykle ważna, bo czerpie z tego, co w człowieku najlepsze. Magią jest uśmiech małego dziecka, łza radości wszystko to, co dobre, piękne i czyste. Każdy z mojej rodziny jest wróżką, czarodziejem i radosnym elfem - wystarczy uwierzyć w magię!
2009-11-02T20:15:29+01:00
W moim magicznym domku są wróżki ,elfy,oraz inne magiczne zwierzęta oraz postacie.Mieszkają one w pałacu wykonanym z kwiatów.Mój dom jest zaczarowny,ponieważ spełni się w nim każde nasze maszenie nawet bez mrugnięcia okiem.Wszystko na zewnątrz domu jest wykonywane tak jak w życiu codziennym oraz nie ma tam czarów ,magii oraz innych magicznym postaci.Dom to wehikuł gdzie elfy zmieniją życie.....


to wstęp mysle ze Ci sie podoba